Tillbaka till stan (och lite annat smått och gott)!

Ja nu är det dags! Om en vecka är jag tillbaka i Stockholm och tillbaka till uppfödningen igen. Har haft med mig Cassidy, Nala, O'Boy och Snövit ner här på Öland dessa 5 månader, och importerna är uppe i sthlm hos min delägare och syster. Det har varit alldeles underbart att bo här på landet och jag har lärt mig otroligt mycket hos veterinären Ingrid, och mycket om livet och att leva av resten av familjen. Så detta tar jag med mig upp till Stockholm igen!

Får även vecka 51 ner både Milky och Joanne från skellefteå, så härligt härligt att snart vara på G igen! :) Ska bli så kul att se mina små söta fluffbollar. Har stora förväntningar på de båda två.

Har också fått lite planer i huvudet på att sälja min dvv havana rex, importhona Dosa, då jag egentligen vill göra plats för en till fin teddyhona. Hade egentligen tänkt vänta tills jag tagit en kull på henne, men det beror självklart på om jag får tag i en teddyhona som matchar vad jag söker eller inte.

Sedan kommer det från Granlunda och Karin en grabb vid namn Athos upp till mig. Eftersom hon själv inte har någon hona som passar till honom, var hon så snäll och hörde av sig och tyckte att jag skulle ha bättre användning för honom.

Och sist ska det beräknas, planeras, skissas och börja bygga på ytterligare 4 fack för teddysarna :)

Kort och gott lite sammanfattning över vad som händer på Tussilagons för tillfället :)

/Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0